Äckliga bussjävel.

Bussjävelen var sen till skolan så vi missade 17 över tåget. Dock så fick jag chans att äta mcflurry då, så det jämnar sig väl. ;)

Sitter iaf på tåget hem nu, ändå störigt för jag kunde varit hemma om tio minuter men nej, inte det nej. Fia har dessutom värsta raget, tur att ingen retas med henne nu för då tror jag hon slår ner den personen ;) haha knas!

Harald gick som sagt urbra idag och om jag hade kunnat så hade jag gärna tagit med honom hem i bakfickan. Så grymt fin och mysig häst, ungefär som Ma Cherie. Men Mache är ändå bäst! <3

Sov lite lite inatt och dessutom så var jag uppe och duschade kl 5 i morse. Man vaknar bättre då och håret blir bättre, så jag funderar på att göra det hädanefter iaf när inte Stoffe är hos pappa. Eller så får han helt enkelt stå ut med de fem minutrarna ^^

Så här såg min mcflurry ut förresten, där var ett hål i den :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0