390 steg!

Fredag!! Skönt som fan, ska hoppträna med Fashion ikväll igen :) Får se hur det går denna gången ;) 

Skolan idag har varit minst sagt chill och sjukt rolig. Jag höll på att somna i matsalen på halv nio rasten, men blev brutalt väckt av Mr Andersson. Hahah, sen satt vi i matsalen hela resten av förrmiddagen utom när vi va inne snabbt i klassrummet vid lektionsbyte. 
Samhället gick fort, vi skulle leta upp en reklam och svara på frågor om den. 
På engelskan sen så hade vi typ glosförhör, fast på datorn istället. Skitkul! Anders hade lagt in 60 glosor, som man fick se först, sen öva på och därefter förhöras på. JAG FICK ALLA RÄTT! Haha :D Om det är något som är min starka sida så är det engelska ;)
Pannkakor med grädde och sylt till mat idag? Haha, wtf liksom. Men jag blev riktigt jävla aspigg av det eftersom jag var övertrött samtidigt. Därför blev jag som en jävla duracellkanin som liksom hoppade bort till bussen, och var helt knas x) haha! 
Inne på knutan hade jag brist på saker att göra, så jag gick längst bort på perrongen på knutan och räknade hur många steg det tar att komma till slutet av perrongen på andra hållet. 390 steg! Och det tog 5 minuter ;) Haha, det va kallt att sitta stilla och jag var pigg så därför började jag gå :) 
Hemma i Perstorp har snön fortfarande inte töat bort riktigt helt, men vi får väl hoppas att den gör det snart. *Det var kallt att cykla hem, om man säger så. 

Nu ska jag försöka hitta på något att göra, eller så blir det bara att chilla i soffan tills jag ska ner till stallet :) 

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0