You blocked me on facebook, and now you're going to die.

Det får vara dagens låt, så jävla awesome alltså! Väldigt speciell, så inte många gillar den. Ska jag va ärlig gillade inte jag den heller speciellt mycket när Krille visade den, men jag lärde mig med tiden att gilla den ;) Hahah, grym är den.

Ja, som sagt så efter tåget åkte vi till ridvaruhuset och mycket riktigt var jackan kvar! Så det fick blir den, 700 kr kostade den på 30% rea så inte helt fel heller ;)

Jag gillar den massor :D Hähähäh (a)

Jag tittade igenom gamla bilder och kom underfund med att jag vill ha SOMMAR nu! När man kan va i stallet i shorts och t-shirt och sola och bada och allt annat! När man kan rida i typ piké och fota fina bilder. När man kan gå ut i skogen och fota fina bilder med hästapållen. Och när man bara kan va. Så underbart! 
Hittade en gammal bild från 2010, Jack's första träning för Torun och jag kommer ihåg att han var så grymt fin att rida på då ♥

Fina Jack, du är enormt saknad! <3

Btw, min ena lärare kommer hit på hemmatävlingen den 11-12, Jenny. Kul att se faktiskt :) 

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0