What doesn't kill you makes you stronger.

Jaop, Tisdag idag! Vaknade sju i morse, utan anledning och somnade sent igår. Mycket tankar i huvudet, blev nästan yr x) Jag somnade iaf igen och vaknade sen 9 igen. Gick upp och duschade, fixade mig och gick därefter till min syster. Sen gick vi ner till byn och fikade lite på Casa Café! Riktigt goda semlor, båda två ville ha en till (a) Haha!

Efter gick jag ner till stallet, mockade hos Mache, Della och Nike (hade tid över) och skurade vattenspann samt krubba och saltstenshållare hos Mache. Så nu är de rena och fina igen! :) 
Nu ska jag snart ner till anläggningen för Melizzas mamma ska hämta mig där :) Sen ska jag åka till dem och rycka lite manar ;) 
Har också anmält till årets första tävling! 4 mars på hemmaplan, en LB :) Väljer bort en LB och rider istället henne på skoltävlingen också :) 

Nu ska jag iaf göra vid mig och gå ner! 

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0