Tågblogg

Bloggar från tåget idag, sitter just nu med Jonteboi, Fia och Belinda och babblar. Jag hoppas bara att vårt tåg är i tid till Helsingborg så jag inte missar bussen :P

Hann inte blogga igår efter Mache för jag kom hem precis till once upon à time och sen gick jag och sov direkt efter :)
Mache var iaf för jäkla fjantig, hon letar efter faror att bli rädd för och hoppar för minsta lilla. Så det enda man kan gör nu är bara att rida henne framåt. Så det blev ett ganska speedat pass iaf i traven.
Vänstergaloppen är fortfarande jättefin, högergaloppen måste vi jobba på :)

På väg till skolan nu, är i Åstorp nu. Två-tre minuter sena för tillfället, så nu får de köra på! ;)

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0