Snön kom, punktligheten försvann.

Jag citerar Avard i rubriken.
Tåget var tre min försenat till Perstorp och nu är vi ännu mer försenade, vi får väl se om jag hinner till bussen sen, det är dock ingen brådska, det går ju en till.

Igår gjorde jag inte så mycket, ryckte maches man, och det tog sin lilla tid. Jag vet inte hur hon lyckas men hon får Canelly att se ut som en ängel. Haha! Gjorde hela manen utom de sista centimetrarna uppe vid öronen, hon började bli lite irriterad på mig då ;) men fin blev hon iaf! Det blir även väldigt mycket lättare att knoppa henne nu. Det gick bra ett tag när jag berömde henne för varje ryck, men sen började det komma fler och fler människor och hästar in i stallet och då blir hon lite orolig.

På kvällen såg jag sen så ska det låta, och fyfan vad roliga de var. De fyra galenskaparna tävlade emot varandra och de sjöng nästan bara låtar från filmen :P och dessutom hade de världens bästa (eller kanske sämsta) förklaringar :)

Måndag är det iaf nu och jag sitter på tåget. Däremot är det ett nytt tåg, och dessutom möter vi olika tåg som ska från Malmö till Stockholm för de håller på att bygga om på Eslövsbanan. Så vi mötte precis ett X2000 haha! Ovanligt med såna tåg på denna banan :)
Ja, lämnar Bjuv nu så är inne om en kart ungefär :) sen blir det dressyr på finaste Harald!

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0