Snabblogg

Får bli ett litet snabbt blogginlägg såhär på morgonkvisten, eller vad man nu säger. Tvisten är det kanske? Iaf! Klockan är snart slagen 7 och jag ska alldeles strax åka iväg ner till tåget. Det är -13,5, närmare -14 ute så pappa kör mig idag! Vill inte tänka tanken på hur kallt det skulle varit annars :o 

Idag är en kort dag, fredag vet ni ;) Så jag börjar med samhälle, därefter svenska och sen har vi engelska och så slutar vi efter lunch. Ganska chill dag också med andra ord. 
När jag kommer hem ska vi bort och köpa min jacka för vi hann inte igår. Pappa kom hem halv 6 och de stängde 6 ;) Får hoppas att den är kvar! Isåfall så blir jag ASglad.

Men men, nu ska jag sticka igen, får se om jag hinner blogga något under dagen, annars blir det i eftermiddag :)

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0