Slutat

Japp, slutade för en timme och 45 min sen typ. Skönt på fredagar faktiskt ^^
Det var fläskpannkaka i skolan idag, halvgott var det typ. Varmt som fan iaf! Satt och pratade med några tvåor om ghost ship, skitäcklig film måste jag säga, men den är definitivt värd att se! Är man rädd för kryssningar ska man dock inte se den ;) haha!

Tog tåget sen 13:17 med Jonteboi och Fadia. Jag och Jonte gjorde solkatter med telefonerna mot Fadia. Hon bara "hur gör man det?!" haha, så visade jag, och sen när hon lyckades skicka en solkatter på mig så sa hon "hah, där fick jag dig allt!" haha, knas x)

Tåget är iaf snart i Klippan, sen när jag kommer till Perstorp så kommer pappi och hämtar mig på stationen och så kör vi till Ridvaruhuset och köpa jackan, om den finns kvar! Hoppas verkligen att den är det. Annars tror jag att jag dör lite halvt. Behöver verkligen en till jacka ;(

Lämnar iaf Klippan nu, så är snart hemma! Ska rida senare ikväll med sen får vi se vad kvällen har att bjuda på! ;)

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0