6 dagar till Scandinavium!

6 dagar innan vi intar Scandinavium och Göteborg Horse Show med skolan! :D:D

Har varit i stallet hela dagen, från halv tolv till 8! Red lite på Calorie efter Josse, roligt att hoppa upp och känna på henne igen :) Hon var väldigt fin! 

Della fick sig sen en dressyrträning och hon var bara så pigg! Hon ville bara springa hela tiden och det gick inte att få henne att arbeta ordentligt i traven. Därför blev det mycket galopp och övergångar, tempoväxlingar, öppnor och skänkelvikningar för att använda upp hennes energi på bästa sätt. Torun coatchade mig igenom det och hon var superfin sen. Gjorde jättefina enkla byten på mitten, nästan LA mässiga :') Jag bestämde mig också för att hoppa henne på skoltävlingen istället för Fashion, eftersom Fashion kräver en speciell framridning som jag nog inte kommer kunna uträtta där inne :) Då får Della gå istället, så blir det lite mer kontrollerat ;) 

Imorgon ska jag rida Mache innan hon ska ut i hagen, sen ska jag rycka klart Dellas man, fixa stallet innan jag ska till Melizza och rycka deras hästars manar :) 
På onsdag ska jag och mamma in till skolan igen! Hör och häpna, jag åker självmant in till en skola PÅ ETT LOV! Haha men jag ska rida Harald och mamma ska filma och även få träffa honom :) Han är bara världens goaste häst :* Jag sa det till mamma "du kommer vara glad resten av dagen efter mötet med Harald, han är bara så go!" haha (a) 

Nu ska jag nog snart iaf krypa till sängs, för jag är ganska tung i huvudet nu :) Fått jättemycket frisk luft idag nämligen ;) 

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0