Shit alltså, skrattretande!

Skolan idag har faktiskt varit riktigt chill, hade svenska första timmen då jag skrev mitt miniprojekt nästan helt klart, bara lite kvar nu! Satt i matan för stämningen i klassrummet är för jävla dålig.
Samhälle sen och vi hade ett typ av prov, genom att ha en frågesport. Det handlade om demokrati så det var ganska enkelt faktiskt, eftersom vi hade ett feteprov i politik i nian.
Efter det var det engelska och jag fortsatte på mitt svenskarbete för min engelska var klar. Sen hade vi lunch och jag tog därefter bussen till knutan. Så nu sitter jag här på tågperrongen och skriver dubbla bokstäver för mina händer fryser x) haha kaoozz! Ser ni? :)
I vilket fall som, ska åka med tåget 13:17 och är hemma 14.03, därefter ska jag nog fixa lite hemma och sen ner och rida :D hade hade!

/Linnea

Btw, you're pathetic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0