Scandinavium imorgon!

Lördag idag vilket betyder att det är Scandinavium morgon! Jag kommer hoppa på i Ängelholm med Rebecca istället för på knutan för det var tydligen enklare att ta sig till McDonalds i Ängelholm än till knutan, och det går fortare :) älskling kör mig och kommer dessutom och hämtar mig imorgon kväll! Världens bästa! <3 han har dessutom köpt hem dricka (pepsi) och choklad till imorgon på bussen :) till mitt försvar så visste jag inget förrän han kom hem med det ;)

Idag har jag inte gjort något vettigt alls, jag åkte till åsljunga sent igår kväll lite sådär spontant. Har inte hostat överdrivet mycket i natt heller, har bara varit uppe på toa några gånger men det blir ju så när man dricker litervis med vatten under dagen ;)

Känns fortfarande ganska tomt utan Goliat, jag har visserligen inte träffat varken Danne eller Torun men man märker det på krille. Han har ridit mycket på Goliat när han var liten så de stod varandra också ganska nära. Känns ändå ganska ofattbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0