Satans rygg!

Fick gå hem från stallet direkt igen efter utsläppet, har så grymt ont i ryggen nu. Alla dessa muskelknutorna gör mig halvt paralyserad ibland. Men så är det att va ryttare, vi får ta mycket stryk! 
Nästan alla hästarna kom ut iaf, vissa skulle ridas så de fick stå inne. Även en ponny som är lite oren, men annars är alla hästarna ute nu. Dock så tror jag att de hellre hade varit inne, så kallt som det var i natt och i morse.

Jag ska iaf ner lite senare, rida Mache och kanske Della med. Hon behöver ridas igenom tror jag. Snart tävling ju! Tänkte faktiskt låta hemmatävlingen i mars bli årets första tävling, om jag inte hinner få licens innan anmälningstiden till Åsbo går ut. 
Men nu ska jag försöka hitta en söt film att kolla på, vila ryggen och bara slappa lite, denna fina söndag. De må va kallt ute, men vädret blev ganska fint nu när solen tittade fram bakom molnen :) 


/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0