Right here, right now.

Just nu sitter jag bara och tidfördriver tiden, bland annat med att skriva blogginlägg. Ska snart åka till tåget. Pappa kom hem typ halv fyra inatt men hade lagt en lapp på köksbänken här hemma och skrev att jag skulle väcka honom innan jag skulle åka, så kunde han köra. Det var nämligen -7 då.
Nu är det -9 (!) och pappa var precis uppe, så han kör mig! Snällt som in i måste jag säga, för det hade varit fruktansvärt kallt att cykla i detta vädret. 

Dagen idag kommer bestå av stallarbete, ridning och därefter har vi matte, sen slutar vi. Så skönt att sluta tolv två dagar i veckan, även fast vi egentligen inte gör det. Naturbrukskursen kan inte påbörjar förrän det blir ljusare och varmare ute. Så på ett sätt är det väl bra med kylan! Fast näe, jag har hellre naturbruk i varmare väder än slutar tidigt med minusgrader. 

Väl hemma sen ska jag direkt till stallet, hjälpa till med insläppet och sen ska jag träna med Fashion. 
Men men, vi hörs senare då iaf! :) 

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0