On my way home.

Sitter just nu på tåget igen, denna gången på väg mot Perstorp. Ida och Alexandra sitter här också, får inte glömma det ;)
Bussen var sen idag igen så jag missade mitt tåg hem, dessutom var den helt proppfull så det fanns inte en chans att jag skulle hinna med det. Bussen kom in till knutan 17 ändå så kändes liksom lönt att stressa.
Gick iaf upp på donken och köpte en dricka för jag va sjukt törstig. Sen gick vi ner till tågen.

Ridpasset idag gick över förväntan måste jag säga. Harald var ganska pigg och stressad i början, kröp ihop och så men under tiden som ridlektionen pågick så blev det bättre. Han bockade i nästan varje galoppfattning förutom de två sista där han släppte i ryggen så han välvde upp hela ryggen i fattningen och galopperade sen ledigt och avslappnat och inte alls stressat. Riktigt skönt att sitta på måste jag säga.
Efter det skulle vi bara rida av dem och då räckte det med att jag bytte sittben för att han skulle sakta av haha! Det brukar ta en långsida att få stopp på honom annars x)

Efter det var det bara klassråd och sen matte. Matten som vi har nu är geometri, det som är så jäkla lätt! Ett till enkelt kapitel efter algebra, detta är ju kul faktiskt :D haha!
Bussen till knutan var rätt kul idag igen, helt underbart med rätt och roligt sällskap! :)

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0