No words can describe your behavior.

Skolan idag var ganska chill. Först en föreläsning på djursjukhuset i ca 2,5 h. Paus på mitten med världens godaste cacao creme oboy! Love it <3
Efter tog jag, Fanny och Rebecca 1:an till dalhem och tog oss sedan en promenad därifrån till skolan :) faktiskt ganska skönt, det var soligt och mysigt och inte allt för kallt, och mina höfter gjorde inte ont! Tror att all denna ridningen och styrketräningen äntligen börjar få rätt på dem :) äntligen!
Korvstroganoff och ris var det idag och vi var på skolan redan 5 i tolv så vi slapp kön :) efter det hade vi JVS och jag började skriva min bokrapport, är däremot inte klar än ;)
Vi fick också reda på vilka hästar vi ska ha nästa period och jag fick som jag ville! Jag fick fortsätta med Haraldis en omgång till :'D
Mitt under lektionen fick jag först ett samtal från älskling och ett litet sms som värmde något så in i, det gjorde verkligen hela dagen roligare :)

Och btw, innan har dagens humör/mående varit förkyld, huvudvärk, spänningar i ryggen och därav inte heller kunnat andas. Alltså ganska kasst. :(
Nu är jag iaf snart i Perstorp och idag hinner jag faktiskt inte rida, jag måste skriva klart både en bokrecension på engelskan och ett miniprojekt om dressyr till svenskan :/ alltså inget stall för mig idag! Det gör ändå inget, Mache har nog ändå träningsvärk idag ;)

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0