Nattblogg.

Blir en liten snabb blogg från telefonen såhär på sena kvällen. Tänkte bara uppdatera er lite :)
Jag gick som sagt och la mig i badet. 1 h och 40 min senare så var jag mycket bättre! :) värmen från vattnet gjorde mycket för mina ömma muskler och leder :) borde nog försöka göra det oftare.
Efter satte jag igång ratatouille och låg och kollade på den. Blev så himla hungrig dock, så mycket god mat! Även fast den är animerad ;) började också sakna skolan, med all den goda maten som finns där. Man märker verkligen skillnaden från när man inte är där :P

Nu är jag visserligen hungrig igen, men jag har redan borstat tänderna och orkar inte gå upp igen, så magen får helt enkelt vänta till imorgon :) be för att jag får sova i natt, trots min hosta.
Imorgon blir det kanske ridning, beroende på hur jag mår :) men annars måste Mache röra på sig på något sätt! Kanske ska sätta upp en löshoppningbana och kolla av henne :) hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0