Mr bring me down, you like bring down, don't ya?

Var nere och tränade med Fashion precis. Vi hade många olika övningar idag, som vi sen satte ihop till en lydnadsbana. Fashion var som vanligt idag. Alltså seg för skänkeln, pigg annars men så fort man la till skänkeln så backade hon av. 
Efter ett tag hade jag stått still tillfälligt och skulle sätta igång henne igen, ger henne lös tygel och en skänkel "nähä, jag tänker inte gå framåt" "GÅ nu med dig!" "näää!" Gav henne då en kraftig skänkel, hon börjar långsamt skritta framåt samtidigt som hon svänger bak huvudet och glor på mig. Då fick hon sig ett spörapp på baken och så TJOFF! så flög bakbenen i luften -.-' Men hon lärde sig iaf, för sen gick hon framåt igen ;)

Orkade faktiskt inte rida Mache, har så grymt ont i hela kroppen. Min högra tricepsmuskler är dessutom spänd konstant, så jag kan knappt skära isönder min pirog -.-' Arnika kanske? 

Imorgon blir det djursjukhuset i tre timmar på förmiddan, sen blir det JVS hela eftermiddagen. 

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0