Melodifestivalen 2012!

Haha ska jag va ärlig? Några låtar var bra, några var urkassa! Dead by April var lätt bäst, därefter var Loreen bäst. Så 1:an och 2:an (enligt mig) gick vidare, bra smak jag har ellehur? ;) Haha! 
Torsten Flinck däremot, vafan var det för skämt? Barfota, ser nerdrogad ut och liknar Frankensteins monster. Ni vet, han med fyrkantigt huvud och konstigt ögon. Tog ett tag för mig att lista ut det, men sen slog det mig "frankensteins monster!". Delade meningar var det iaf, men han var juh inte bra. I hans låt sjunger han "Jag reser mig igen" men det var som jag sa till Mr Andersson, han kunde lika gärna stanna nere. 

Imorgon är det stalljour 7 på morgonen så nu ska jag sova! :) Godnatt!

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0