Jag hatar mitt liv ibland.

Bussen var fan sen idag igen, vilket resulterade i att jag missade mitt tåg idag IGEN! Jag hatar mitt liv ibland.

Hoppträningen idag. Jag säger bara: Harald är min drömhäst! Fyfan vad fin han är, helt sjukt faktiskt. Han går så grymt fint och idag var det verkligen super! Han brukar liksom slå ner bommar och så, och han slog bara ner en för att han kom lite nära. Sista språnget blev så bra för han var i så pass bra balans så han bytade galopp efter hindret, vilket han aldrig annars gör och han har inte lärt sig det än. Men han var så avslappnad och i balans så det blev så :') älskar den häst alltså!

Sen på jvsen hade vi en asrolig föreläsning om droger. Så grymt kul var han som höll den, verkligen inte en tråkig person. Det brukar va det liksom annars, men det var mest skratt i matsalen då. Ungefär lika bra som Behrang Miri i Perstorp. Om inte bättre.

Så nu sitter iaf jag, Fanny och Ida på knutan och glor, verkligen skitkul. Jag fick iaf låna pengar till en McFlurry av Ida så lite bättre blev det ändå :)
Snart hem och rida och sen blir det Once Upon à Time ikväll! :)

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0