If people are trying to bring you down, it only means that you're above them.

Ja det blev en lugn hemmakväll igår, jag skulle egentligen ridit Mache men det blev för sent. Jag bakade en kladdkaka när jag kom hem nämligen och den va inte klar förrän vid 6 tiden och då skulle jag inte hunnit rida henne. Så därför stannade jag hemma en dag och tog det bara lugnt, kollade på once upon a time och åt min kladdkaka. Haha en rolig sak var att pappa faktiskt tyckte om denna, han brukar inte tycka om sånt. Han säger själv att anda kladdkakor landar som en betongklump i magen och det gjorde inte denna :D tror jag är världsbäst ^^ haha!
Ja som sagt tittade jag på once upon a time, nästa avsnitt att se är nummer 11, och de senaste avsnitten är grymt bra alltså! Gillar dom asmycke (a) dessutom kan jag liksom diskutera det med många eftersom många ser det :)

Just nu sitter jag på tåget till skolan, är i Klippan så vi har inte kommit så speciellt långt. Ändå känns det som det när man väl åker dit för det är den längsta sträckan. Nån gång har jag suttit i min egna värld och tänkt "åh, nu har vi åkt långt, snart framme" och så säger de i högtalarna "nästa Klippan, Klippan." man bara "well that was way off -.-' " haha :)
När jag sen kommer till skolan iaf så ska jag rida Haraldi :D finaste lilla hästapållen på skolan :* jag gillar Harald, märks det? ;) haha!
Sen är det också kort dag idag, så vi slutar efter lunch :D hem och rida della eller Fashion då, vem det nu blir :)
hade hade iaf!

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0