I wish this moment was ours to own it, and that it would never leave.

Red Mache på utebanan idag. Fin som fan var hon och luvan hjälpte väldigt mycket faktiskt. Hon blev betydligt lugnare och reagerade inte på små ljud längre. Får försöka ha tag på en svart luva som jag kan ha till vardags, för jag har bara en vit (a) Och en rosa, men hon passar inte i rosa ;)
Red mest bara för att kolla av henne, och det gick super. Lite studsig och pigg i högergaloppen bara, men annars var hon jättefin! :) Mamma fotade också, men det hann bli ganska mörkt så det är inte världens bästa bilder. Det får ni tåla! Jag lägger upp dem i ett annat inlägg senare :) Ska bara fixa till dem lite ;)

Imorgon är det skola igen och jag har fet beslutsångest över vilket tåg jag ska ta. Eftersom de förmodligen inte är i tid imorgon heller så kommer jag missa mitt elevråd om jag missar bussen. Funderar därför starkt på att ta 07.21 istället för 07.53, bara för att försäkra mig om att jag är i tid. Det känns bäst ;) 

Nu ska jag iaf snart sova. Ska hänga tvätten bara ;) 

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0