I believe the junkfood tastes so good because it's bad for you.

Alltså, I completely älskar den låten, Affirmation utan Savage Garden. Texten är bara så grym, men så svår att leva efter x) haha!
Ja, jag somnade inte förrän typ halv elva igår, jag fick gå upp igen och äta för man kan inte sova på fastande mage! Så jag gick upp och åt två portioner risotto till (a) Ähähä..

Idag är det tisdag, newsflash liksom. Jag har sovmorgon, så det gjorde ju inte något egentligen. Jag är iaf hela klar, klockan är 10 över 7 och mitt tåg går 53. Tycker det är skönare att inte stressa på morgonen, för är det något som kan förstöra en hel dag så är det stress på morgonen. Det fick jag juh bekräftelse på när jag försov mig (a) Haha.
Idag har jag iaf elevråd först, därefter svenska och sen engelska. Lunch efter det och sen har vi hästkunskap! Undrar vad vi ska göra idag O.o Efter det slutar vi iaf :)

Idag ska jag nog försöka rida lite när jag kommer hem, kommer hem fyra så det blir hem direkt och sen stallet. Vet dock inte vad jag ska hitta på. Nog bara vanlig ridning, eftersom hon knappt kan gå något annat förrän hon är ur sin trots ;) 
Mer kan jag inte säga just nu, mer än att det börjar ljusna lite ute. Skönt! Vet inte temperaturen, har inte kollat än faktiskt. Vågar inte ;) 

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0