Hostmedicin är inge gott.

Men det är nödvändigt vid dessa tillfällena, eftersom jag i princip inte har något röst kvar. Känns juh lagom okej x) En halstablett och sen har jag röst igen ett tag :P Tror däremot att jag ska vila rösten, så kanske jag har någon på söndag :)

Idag har jag då sett tre filmer: Breaking Dawn, Confessions of a teenage drama queen och Puss in Boots. Jag såg nämligen att där ska komma en till film och mästerkatten, då med tre små miseungar. Men en scen i Puss in boots, jag höll på att dö. Så jävla söt, där puss kommer fram bakom ett skynke som liten och sätter sig med sina stora ögon och säger: "Mjau." Så grrrryyymt söt :')
Jag har däremot dåligt med filmförslag, har sett typ alla filmer som jag vill se, men om ni har något filmförslag, vilken genre som helst (förutom skräck, är inte så bra med dem) så bara kom med dem :) Jag är helt öppen! ;)

Nu ska jag forsätta med mig läkningsprocess och hoppas att jag blir frisk fortare detta året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0