Hela huset sover.

Ja, förutom jag då förstås. Jag vaknar alltid tidigt på helgerna också vare sig jag ska upp eller inte. Rätt störigt faktiskt fast man är juh pigg resten av dagen sen. 

Hann aldrig blogga igår efter stallet, så jag får göra det nu istället. Igår gjorde jag samma saker med Mache fast jag släppte henne lite också. Hon var dock inte pigg på att springa? O.o Haha, sen gick jag upp på läktaren samtidigt som hon va lös, och om jag gör det lite varje gång så kommer hon nog snart att förstå att det inte är farligt. 

Mache exteriört. Dåligt bild dock men ändå ;)

Efter henne fick jag en liten spontan hoppträning på Fashion, mest för att kolla var hon var. Torun hjälpte mig också igenom framridningen så hon blev finare. Hon ställde sig en gång, direkt efter att hon sparkat igen men jag föll inte. Hon kan ju bara försöka ;) haha!
Sen hoppade vi bara ett räcke som senare blev till en oxer, 1m hamnade oxern på så hon klarar ju lätt en bana på skolan på 90 cm. Men hon hoppar så jävla mycket över och så mycket genom ryggen så det känns som om man flyger i en hel evighet x)
Etfer träningen kom Krille. Han ville att jag skulle följa med ner till den nyöppnade restaurangen uppe vid 21:an, så det gjorde jag. Åt god mat tillsammans med Krille, Andy och Torun och sen åkte vi hem till mig. Och sen somnade vi rätt tidigt faktiskt, båda två var grymt trötta x) Annars skulle Krille bara stannat ett tag och sen kört hem men såhär blev det istället! :)

Idag vaknade jag ca halv nio. Roligt att vakna tidigt den enda dagen som man faktiskt kan ha sovmorgon i veckan. Men det är väl egentligen en sorts sovmorgon eftersom jag annars går upp 5. 
Idag ska jag nog försöka rida lite på Ma Cherie. Så får vi väl hoppas att hon inte är dampig x) Hon borde inte va det, men man vet aldrig med henne ;) 
Annars händer nog inte så mycket idag. Har morgonjour imorgon så kan inte göra något ikväll heller ;/ Smällar man får ta!

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0