Have you ever tried and smile and hide your pain, even though you know you're really not okay? I have.

Tävling hemma igår! Jag red inte själv, men jag fotade några av ekipagen, bland annat en från skolan och en av mina lärare. Jenny Aspeholm, blev 6:a i 1.10 och fick en annan placering i 1m men kommer inte ihåg vilken, är min lärare i Hästkunskap :)
Ett par avfallningar var där också, bland annat en på framhoppningen. Annars har det inte varit så mycket, underlaget är grymt bra att rida på nu så inga har gått omkull iaf :D Eller jo, en gick omkull, och om han vill säga det får han göra det ;) 
De jag fotade var Malin Olofsson, Mathilda Ljungberg, Felicia Olsson, Felix Bader, Jenny Aspeholm och Mattias Andersson. Dessutom någon bild på Jenny Arvidsson :)
Jag stod även som banfunktionär i 1m och halva 1.10 nästan. Mina höfter höll på att dö sen, jag kunde i princip inte gå. Så jag fick avrbyta det :/

Hem sen och till Åsljunga med Krille. Sen tillbaka till Perstorp på morgonen och nu är jag hemma igen :) Håller på att installera PH och ska duscha, sen ska jag ner till tävlingarna igen och va i cafeterian resten av dagen :)
Ja, och det snöar ute. Hata snö, finns inget värre -.-'

Skola imorgon också förövrigt och rida på finaste Harald igen! <3

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0