Hatar dötid.

Japp har slutat nu och sitter på donken på knutan helt forever alone. Har typ 20 min dötid nu innan tåget går och har inget att göra och ingen att prata med ;( haha kasst!

Ridningen i morse gick sådär, Harald var väldigt pigg och piggare blev han av bommarna. Jag fick galoppera honom typ 5 varv innan han lugnade ner sig och kunde slappna av :P
Markarbetet gick ändå bra efter det, han höll att krocka med väggen en gång för han drog järnet efter ett litet hinder och sen ville han till vänster och jag ville till höger, så det blev nästan en krasch där. Men jag hittade iaf en fin rytm i honom efter det och Ann var ändå nöjd med vår insats :) därför gick det sådär, dåligt i början men bättre och bättre, precis som det ska va ;) allt ska inte falla på plats direkt, då är det inte kul att rida ju ;)
Efter det hade vi matte och mitt i allt kommer Gunnar och säger att jag har hö på mössan, haha chill lärare ;)

Ja tåget kommer in om cirkus tre minuter så jag får väl gå ner om jag ska ha någon plats :)

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0