Get back ASAP.

Asså, jag är kär i den låten :') Get back (ASAP) - Alexandra Stan, så näjs låt ;)

Var precis nere och red lite på Mache. Som vanligt så var allt läskigt, till och med en av ponnyerna som var där! Hon blev så rädd en gång för henne så hon kastade sig åt sidan nästan rakt in i en annan ponny. Hopplös. Men jag fick henne iaf helt igenom, för hon var såååå fin i vänstergaloppen sen, lugn, utan att hoppa framåt, i lång galopp fast höjd rygg och gick i uppförsbacke. Så mysig känsla! 
Fick lite kommentarer om att hon var så fin och hon hade så bra gång. Verkligen jättekul, många tittar ner på henne för att hon är liten och tycker att hon inte är något, men den här människan såg hur stora gångarter hon hade för sin storlek. Hon har liksom väldigt mycket gång för sin storlek. 
Idag blev även galoppfattningarna bättre, i vänstervarvet var de helt perfekta i princip, hon bara rullade in i galoppen mjukt och smidigt. I höger studsar hon fortfarande lite, får jobba på det ;) 

Efter ridturen så gick jag hem och nu sitter jag här. Ska äta lite och snart kommer även C på ett snabbt besök. Jag tror faktiskt att jag ljuger om jag säger att jag ska sova sen, för det gör jag inte ändå. Jag säger i princip alltid att jag ska sova, men det är sällan jag håller det ;) haha!

Dålig mobilbild, men månen är ganska stark ikväll om man säger så! Lyste upp hela hemvägen :)

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0