Fredag!

Ja, idag har det juh faktiskt varit fredag igen och då slutar jag juh tolv. Åkte med bussen in, tror ni inte att bussen är i tid just den dagen då jag inte ska med tåget direkt?! Jodå! 
Jag gick iaf med Laholmarna ner och väntade på deras tåg och jag stressade inte ens, men det tåget som går till åstorp var fortfarande inne. Så jäkla irriterande -.-' Iaf så gick jag bort på det andra spåret sen när deras tåg kommit. 

Somnade till på tåget hem, men väcktes i Åstorp av ett sms (tack för det!) och sen vågade jag inte somna om igen, för då hade jag nog sovit förbi Perstorp (a) När jag kom hem sen så la jag mig i soffan och märkte att jag va astrött, så jag gick in i sängen och tjoff, sen sov jag i två timmar. Ähähähä (a) 
Gick ner till stallet sen och mockade lite hos Mache, samt strödde. Sen hjälpte jag till och friserade Missys hovar, hovskägg och öron inför morgondagen :) 

Imorgon är det tävling hemma, och jag har redan sett på startlistorna att ganska många jag känner ska dit, så det får bli kameran med och fota lite! Dock så fotar jag bara de jag känner eller vet vem de är ;)

Just nu kollar jag på Once upon a time, de avsnitt som jag missat. Sen är det juh så med mig att jag alltid kollar i förväg för jag orkar inte vänta (a) Haha, som med Merlin till exempel, kollade fyra säsonger innan den andra hade slutat i Sverige, och det var de som jag börjat se ;) haha!
Men nu ska jag iaf fortsätta, de håller på att ladda nu liksom (a) :D

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0