För kallt alltså!

I morse när jag cyklade till tåget var det -13 ute!!! Det är för kallt alltså, och sen fartvinden på det. Så grymt kallt alltså. 
Hade sen föreläsning på djursjukhuset i två h ungefär, därefter gick vi bort till skvadronsgatan och tog 1:an till knutan. Fanny ville tvunget ha pringles, så jag köpte pringles till henne som jag ska få pengar för imorgon x) Haha! Bussen gick 11.48 och vi va där typ en halvtimme innan bussen gick. 
På bussen sen så hade Fanny värsta skuldkänslor och sa typ "Varför stoppade ni mig inte?!" hela tiden, för att hon ätit pringles. Hahah, vi har allt bra kul i vår klass! 

Lunch sen och därefter JVS. Jag gjorde mina glosor, stavade fel på dolphins och vad arg jag blev på mig själv! :@ Haha, världens sämsta stavfel också, jag skrev dolphines -.-' FAIL! Annars hade jag alla rätt som vanligt ;) haha!
Sen gjorde jag lite på mitt arbete till engelskan. Haha Ida frågade Anders hur långt man skulle skriva typ, han bara "tjaa.. två sidor kanske" Jag bara "WHAT?!" och stirrar på honom. Han bara stirrar tillbaka och sen "Hej! :)" haha så jävla gött med chilla lärare ;D 
Efter på bussen vare ganska kul faktiskt. Melinda bara "Näe, Linnea, nu har jag fått nog av dina fasoner!" på skoj då :P Haha, tvåorna är bara för jävla awesome! 

Väl hemma i Perstorp så var det fortfarande kallt. Ibland önskar man nästan att man var lite pensionär, så man hade med sig ett sånt luddiga sadelöverdrag till cykeln i väskan eller nått, för den är verkligen inte skön att sitta på när den stått ute i 10 minus en hel dag. Att sitta på den i fyra kilometer är inte najs. 
Får se sen när pappa kommer hem, om vi hinner köra till ridvaruhuset och köpa jackan. Hoppas det! Och jag hoppas verkligen att den finns kvar! ;)

Mache får longeras idag, kommer jobba ganska mycket från marken ett litet tag. Kylan gör att mina leder gör ondare än vanligt och jag har grymt ont i hela kroppen. Dessutom är hon lite i en trotsperiod så hon måste få reda på vem som bestämmer igen. :)

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0