FML med stora bokstäver.

Jag har en sjuk jävla huvudvärk, minsta lilla rörelse så går det en blixt genom huvudet. Det gör så grymt ont så jag hade helst bara somnat nu. Somnade nästan i matsalen efter maten, det är inte okej alltså.

Tömkörningen i morse gick sådär, hade Dustin. Gillar inte honom på något sätt, han är så jäkla lömsk. Man kan liksom inte slappna av en sekund med honom.
Annars gick stallarbetet snabbt och smidigt idag, mockade Califanos box och vägde två fyrakilospåsar åt honom på en kvart ;) Harald vilade idag, sålänge inte Ida-Maria hinner rida honom i eftermiddag. Annars får vi nog lina honom innan morgondagens hoppträning, eftersom han blev klippt igår och då är han så jävla pigg imorgon annars x)

Sitter iaf på bussen nu, jag var helt ensam från ridhuset tills precis då det hoppade på tre pers. Lite awkward hade det varit annars.
Allvarligt talat vet jag faktiskt inte vad jag ska göra när jag kommer hem. Huvudvärkstablett är prio 1 iaf sen ska jag också rida. Sen ska jag fan sova, fyfan vad trött jag va i morse! Känner att jag måste sova ut innan imorgon för då är det också en lång dag i skolan. Slutar typ halv tre. Haha! Lång dag..
Vi hörs, vi ses, i dina drömmar! ;)

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0