Du vet mycket väl vad du gjort mot mig.

Får jag säga det igen? Harald är världens underbaraste och finaste häst! Så j ä v l a fin idag, han var så avslappnad och mjuk och jag kunde sitta tillbaka honom med sätet och även öka. Ann var riktigt nöjd med honom och mig (a) haha!
Vi red iaf en övning i slutet av lektionen (det var det som gjorde att han blev så fin) där vi skulle lägga en volt vid m, därefter länga stegen till e, volt igen och sen länga stegen igen till f och sen volt igen. Han var väldigt stressad och ville bara springa i början men slappnade av så jävla fint sen :') bästa ridpasset hittills, men fyfan vad jag vill ha den hästen alltså! :o lilla Haraldi :*

Efter mentortid, lunch (med världens godaste hallonmousse till efterrätt) och matte så tog vi bussen hem. Sen väntade jag och Ida tillsammans med Alexandra på knutan för hon skulle köpa biljett och sånt, så vi missade tåget. Stod sen och babblade med lite trevligt folk på donken, innan vi gick ner till tåget.
Alla tågen har varit sena idag också men inte detta änsålänge! Det är nästan i perfekt tid :)
När jag kommer hem blir det att äta något, sen stallet och rida Mache :) får kanske lina henne lite innan eftersom hon vilat i helgen. Jag ska också prova och se om en sak hjälper mot hennes rädsla för ljud. :)
Hade!

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0