Det är fakta!

Hittade en bild idag på Frida Stuhrs instagram, och personligen instämmer jag på alla ord :)

Alla som känner mig, alltså som verkligen känner mig, tror jag också instämmer. Jag har nämligen extremt gröna ögon, och det stämmer till punkt och pricka på mig.

Skolan idag var ganska chill, mycket skratt som vanligt. Det blev nog mest på lunchen, innan hästkunskapen. Fyfan, deär kunde man verkligen inte hålla sig från skratt. Philip och Daniella i trean mobbade varandra lite om vi säger så ;)
D - Jag har inte tagit Philips sadelgjord, nej inte alls *Gömde den i Vantens täcke* 
Senare
P - ELLA, HAR DU TAGIT MIN SADELGJORD?! 
D - Nej, jag tog en annan (a)
P - Meeen! *går ut och får syn på den* DU HAR JU DEN!! 
Hahaha, vi fick oss verkligen ett par goda skratt den halvtimmen x) 
På hästkunskapen sen så friserade jag och Rebecca fem hästar; Celine, Misa, Dubai, Gunvald och Power Line. Efter det hade vi lagom ont i fingrarna efter allt manryckande x) 

Juste, fick 60 av 60 rätt på dagens glosor, så fick en stjärna till! Sen gjorde jag två av de gamla gloslistorna och fick två fel på sammanlagt 160 glosor. Grymt. ;) Hahaha!

Nu ska jag iaf byta om, sen blir det stallet och rida lite på Machis :) 

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0