Della - Superponnyn!

Red Della på lektionen idag, som jag sa att jag skulle. Hon var verkligen superponny idag! Det räckte med att jag började korta upp tyglarna, en skänkel och en smackning och sen var hon tjoff i form och det på lösa tyglar x)
När vi sen skulle börja hoppa så varje gång vi kom mot hinderna så släppte hon bettet och hoppade framåt med huvudet på sne, jag lovar, jag gjorde INGENTING. Men hon var så pigg på att hoppa så hon ville bara framåt :P 
Hon var fin som sören iaf! Mycket fräsch och fin i kroppen, ska bli så roligt att tävla henne i år :) 

C kom sen och hade med sig 1,5 kg godis (!) Jag lovar att jag inte trodde att han skulle ta med så mycket x) Han körde dock hem för tio min sen ungefär, så jag ska snart sova. Ska bli så skönt att äntligen lägga sig i sängen och ta det lugnt igen. Varje natt är en dröm! Haha :P 
Imorgon blir det hoppträning med Haraldis :) Hoppas att Ida-Maria har hunnit rida honom idag, annars får vi nog lina honom imorgon. Annars blir det liksom först klippning och sen en vilodag! :o MASSOR med energi i den lilla hästen då :P 
Just nu sitter jag och lyssnar på Tröjan du hatar, så kär i den låten alltså. Man blir glad på något sätt, bara för att den är så kaxig :D Hahah!

Min lilla godispåse (a)


/Linnea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0