Being the way that you are is enough.

Jaop, kom hem iaf! Dock en halvtimme senare, och arg blev jag idag igen. Men sen tänkte jag på elefanten från föreläsningen och då blev jag på lite bättre humör ^^ Och ännu bättre blev det när jag kom på att jag har godis här hemma så nu är jag glad igen! 

Ska ner till stallet nu, tänkte jag. Rida Mache lite, sen ska jag hem igen och titta på Once upon a time och kränga godis. Imorgon är det fredag!! Herregud vad fort veckorna går, och i helgen är det hemmatävling :) Får väl se hur många som jag känner som kommer ;) 

Just nu sitter jag och dunkar Domino i högtalarna och känner mig awesome haha! Jessie J har sån kaxig attityd så man blir glad :D haha! 
Btw, Jag tycker om Harald (a) :)

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0