Arg chey.

Just nu är jag något arg på mig själv och min kropp. Ingenting fungerar som det ska och värken kommer överallt. Det börjar i vristerna, vadmusklerna, knäna, lårmusklerna, höfterna, röven, magen, lungorna, axlarna, ryggen, armarna, händerna, och slutar i huvudet. Alltså allt, precis ALLT är kaos just nu. Har fetaste rethostan också, orkar knappt röra mig ur sängen, hjärtmusklen krampar, precis allt är fel. 
Gå och lägga sig i nån jävla håla hade inte varit helt fel, om det inte varit så jävla kallt. Vill bara försvinna från denna jävla värk, pallar snart inte mer. Denna satans ryggen tar kol på mig, den gör mig trött, den gör mig stel och det gör ont för varje steg jag tar. Fan alltså. Det som gör mest ont är att jag inte vet vad jag kan göra åt skiten. Äckliga muskelknutor, bara försvinn!

Ursäkta, kände bara för att skriva av mig, har bara så grymt jävla ont nuförtiden.

Så, näe, nu lägger jag mig i ett varmt satans bad och sen ska jag bara glo på film resten av denna kvällen. FML.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Krya på dig!

2012-02-24 @ 10:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0