Ai se eu te pego!

Vaknat nu! Klockan är kvart över 10 drygt och jag vaknade för ca en halvtimme sen :) äntligen har kroppen fattat att det är lov! haha :) 

Sitter iaf just nu i bara underkläder och väntar på att jag ska ner till stallet. Ska fota Josse när hon rider, och sen ska jag faktiskt be henne fota mig när jag rider ;) Tänkte isåfall försöka rida lite på utebanan om den töat upp så det går att rida där igen :) Iaf i ena halvan ;) 
Eller så tar jag med henne ut i skogen och ber henne hålla Mache så jag kan fota ^^ haha!

Annars har jag inget inplanerat förrän på onsdag då jag ska till skolan och rida :) Ska prata med Melizza också om en dag jag ska rycka deras hästars manar ;)

Och btw! Iag är det 6 dagar tills vi intar Scandinavium!

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0