Uppe tidigt idag!

Ja, jag vaknade för snart en timme sen efter den sämsta tänkbara natten på länge. Jag sov för länge igår så jag låg och vände och vred på mig i princip hela natten. Har sovit max fem timmar inatt till och från. Det känns inte som mer än så iaf. Men jag är pigg och glad ändå! :)

Igår red jag först Chamme i det varma vädret. Det var riktigt tungt att rida när det var så varmt så det blev ett kort men intensivt pass :) Spolade av honom efter och han bara njöt ^^
Tänkte sen efter och red inte Mache förrän senare på eftermiddagen/kvällen. Jag red först lite på henne, och en gång vid öppningen började hon backa av, vi kom i galopp, för att Pia kom mot paddocken precis då och Mache skulle såklart hälsa. Så jag drev på henne lite extra och precis bredvid Torun fick hon sån damp och hoppade rakt upp i luften! Jävla knas, hon har inte gjort så sen i vintras när hon inte gått på 1,5 vecka x) Iaf. Senare fick Busig hoppa upp på henne och känna lite, eftersom Ma Cherie ska in på lektion. Och jag ska till Tyskland och det kan vara bra om hon kan ridas av fler, Josse har också lovat att rasta av henne de dagarna hon inte går.
Jag fick rida lite på Pia sålänge, hon är en bra söt ponny! Ända tilsl hon rymmer ur hagen ;) haha!

Iaf, jag ska snart bege mig till skolan, inte riktigt än men bussen går 09.05 så jag är där 10.05. Och jag cyklar hemifrån 08.45.
Sen ska jag rida båda hästarna i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0