Sovmorgon!

Idag fick jag sovmorgon faktiskt :)) Jag vaknade dock vid halv fem tiden av att jag var grymt törstig. Men sen gick jag och la mig igen och måste ha somnat fort för vid 5 tiden var det tydligen jordbävning! haha, jag lyckas alltid somna igenom sånt, samma sak för ett par år sen xD
I alla fall. Har gått upp 8 varje dag på helgen nu och 9 dagarna innan dess. Idag fick jag faktiskt sovmorgon och sov till 10! Jag har ju en dålig vana av att gå och sova för sent :P
Idag tänkte jag rida Ma Cherie och Della. Mache ska ridas igenom och träna lite halter och sånt tänkte jag. Della ska galopp- och konditionstränas. Komma i form till hemmatävlingen nu ;)
Augusti kommer iallafall bli en ganska hektisk månad. Jag ska fixa allt inför Tyskland, galoppträna Della, Cindy ska tränas ett par fler gånger och helst för Torun, eftersom hon vet hur allt går till och vad de tittar på på kvalitén. Mache ska också ridas, så vissa dagar kommer jag ha tre hästar att rida. Men det är bara roligt! Det gäller att planera och fundera ;)
Dessutom tänkte jag inhandla ett nytt schabrak till tävlingen med Della. Hon passar grymt bra i svart och mina skydd har guldigt märke, så det får bli ett sånt här:


Nu ska jag iaf aktivera dagen genom att åka ner och rida Mache! Sen rider jag Della senare i eftermiddag, eller om det blir båda samtidigt, får se vad Pappa orkar ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0