Skolan igen!

I morse åkte jag iväg till skolan igen! Det var roligt att träffa alla igen, både hästar och människor :))
Efteråt åkte jag hem igen, pappa hämtade mig på stationen när jag kom med bussen, och vi körde in om på kommunhuset och hämtade mitt skolkort. Skickliga jag som klistrar på bilden och så utan att skriva mina uppgifter så jag fick skriva på plasten och sen laminera det igen xD haha

Väl hemma åt jag lite och cyklade sen till stallet. Där red jag den stora fina, han var super idag! Pigg och alert för skänkel och tygeltag och fruktansvärt fin i galoppen :)
Efter det provade jag magplattan på Mache, den ska förhoppningsvis hjälpa till att hålla sadeln på plats. Jag linade henne först lite och satt sen upp och skrittade lite i form. Man får ju vänja henne lite försiktigt :))
Iaf, efter allt så släppte vi ut hästarna, så många som vi kunde innan vi cyklade hem, jag, Josse och busig.
Nu har jag ätit, duschat och kollar för tillfället på film, men jag tänkte stänga snart och gå och hämta något att dricka innan jag ska sova :)

Imorgon går jag från halv nio till två tror jag :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0