Skittarbete

Ikväll skulle jag, Malin och Anna skrittat ut. Men precis innan började det ösregna och dessutom åska så vi tog oss ett skrittpass i ridhuset istället. Chamaro var döblöt när han kom in haha, jäkla blötdjur :P

Han var iaf riktigt fin! Lite motsträvig i början, inte för skänklarna idag iaf, men ville inte riktigt plocka ihop sig. Böjde igenom vänstersidan ordentligt och han var super!
Det blir även en och annan trav för att kolla av underlaget som faktiskt blivit riktigt bra! Sviktigt och bra!
Imorgon blir det skritt, trav och lite galopp och tisdag vanlig ridning igen :) Mache får faktiskt vila, eftersom hon inte går att sitta på när hon inte blivit riden :P Och då måste jag longera innan och då svettas hon :P Så hon får helt enkelt vänta tills på tisdag!

Imorgon ska jag och pappa också ut till ridvaruhuset och jag HOPPAS med stora bokstäver i fetstil att de ridbyxorna jag ville ha finns kvar. Annars tror jag jag avlider eller något sånt. :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0