Nog nu!

Just nu, är jag bara jävligt förbannad. Jag skulle kunna gråta, så jävla arg är jag. Fan. Helvete. Satans människor.

Förövrigt har jag ridit Cindy idag i Åstorps ridhus inför kvalitén. Det gick bra, hon tittade lite grann men gick dit jag bad henne.
Galoppen fick vara ute dock, där var för varmt för det inne. Den var jättefin, intervalltränade henne lite. Så jag red ett helt varv, galopperade på men ändå i form. Sen plockade jag in henne och samlade ihop henne på en volt. Satt till henne med sätet, höll om med benen och gjorde en halvhalt och vips så var hela hon samlad.
Superfin alltså!

Imorgon är det tävling i stallet, så jag ska ju såklart dit. Domartornet hela dan, sen får vi väl se om jag rider efter eller vad jag gör.

Freedom comes when you learn to let go.

Kommentarer
Postat av: olivia

varför är du så arg? :/
smsa 0763365725!

Svar: Jag blev bara lite förbannad igår :) No biggie ;)
Linnea Lindquist

2012-08-03 @ 23:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0