Lördag igen!

Tiden går fort nu! Tyckte jag precis började skolan igen x)
Denna veckan har varit rolig faktiskt, vi har haft rätt kul i klassen. Fredagen igår gick bra, vi hade debatt på svenskan och det blev ganska hett där ett tag. haha!
Igår red jag inte heller, ingen av hästarna eftersom veterinären kom och vaccinerade både Mache och Chamme! Så det får bli lite ridning på måndag igen, lite enkel då. Skritt på söndag tänkte jag.
Idag är det tävlingar på anläggningen, denna gången ponny. Jag ska ner på eftermiddagen idag och sitta i domartornet, men jag tänkte komma lite tidigare :)

Nästa torsdag åker jag! Klockan 7 på morgonen från skolan, vilket blir en väldigt tidig morgon för min och pappas del, eftersom pappa kör mig dit :) Kan inte åka buss med all packning ;) Sen kommer jag inte att uppdatera på tre veckor och när jag kommer hem blir en en STOR uppdatering! Detta ska bli grymt kul faktiskt :D Däremot kommer jag såklart sakna min underbara pojkvän, "min" underbara häst och självklart min underbara tränare! Samt alla vänner, men detta är en engångsförteelse i princip så det kommer bli sjukt kul! :D

Nu ska jag göra vid mig lite och sen sticka ner till stallet. Funktionär nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0