Känns som ingenting..

Ja, det känns ungefär som jag inte gjort något alls idag. Men jag har faktiskt tagit mig en ordentlig slappedag, så båda hästarna har fått två dagars vila. Det har inte blivit så många sånna i sommar ;)
Jag har ändå varit ute på en promenad med hunden, dammsugat hela huset och rakat benen (a) Men däremellan har jag kollat på sammanlagt 2,5 Harry Potter film. Och ska snart börja på den fjärde, har bara pausat lite :) Jag kollade nämligen på 46 minuter av HP1 igår och resten idag samt tvåan och trean. Men eftersom alla filmerna är mellan 2 och 2,5 h långa så blir det lite mer än 6 h för de filmerna. Jag har gett mig den på att jag iaf ska se fyran och femman också idag :)) Haha, Som journalister och sånt säger, once a Harry Potter-fan, always a Harry Potter-fan.

Imorgon blir det massor av jobb igen, och sen blir det att lägga sig tidigt, för min buss går från stationen 8.35 på måndag morgon. Skola igen snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0