Inte långt kvar nu!

Nu börjar det närma sig. Tyskland kommer fort nu! :D Det ska bli sjukt kul, och riktigt lärorikt tror jag :)

Idag är det söndag. Jag ska ner igenom till tävlingarna och kryssa i att jag var funktionär igår för det glömde jag då :/ Hihi, tur man har så nära!
Igår efter tävlingen tog jag in Mache och tvättade hennes täcke, för det var smutsigt och började lukta skumt :S Det blir väl så med massa sol och sen lite vatten och skit på det.
Sen stod jag och borstade henne i typ 45 min, höll inte koll på vad tiden var. Hon fick också äta lite, och sen la jag på henne ett annat täcke och släppte ut henne.
Idag är det dock inte så dåligt väder! och det skulle det vara så jag måste pallra mig ner nu innan den värsta solen kommer och ta av täcket. Jävla väderprognoser. Iaf, tänkte skritta båda hästarna idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0