Innan vintern..

Tänkte jag passa på att inhandla lite saker till mig själv faktiskt! 

Väst från JH Collection 399:- 

En vit mössa till vardagligt bruk 79:- 


En pärlmössa att ha i stallet 99:-


3-fingervantar i skinn att ha allmänt 149:- 

Dessutom köper jag nya ridbyxor innan Tyskland i denna veckan, och efter tyskland ska jag handla nya ridhanskar :) 
Dessutom funderar jag på dessa: 

En vit tjocktröja att ha under jacka i vinter i stallet. Kallt blir det där!  Finns både i svart och vit, med tjock, hög krage, 349:- 


Fleecefodrat pannband till stallet i skolan, 129:- 

Detta är då lite bra att ha saker :) Och samtidigt lite vill ha saker ;) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint! vill också ha det pannbandet :)

2012-08-25 @ 13:45:07
URL: http://andreeeaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0