Imorgon sker det!

Idag har jag gjort ganska mycket faktiskt. Jag sov hos Krille natten till idag för det var mysigt :) Sista natten hemma ju. Vid 11 tiden lämnade han mig hemma och vi sa hejdå ordentligt. 
Sen märkte jag att min tvätt inte torkat helt så jag satte igång torkskåpet ett tag och cyklade ner till stallet istället. 
Vid halv ett åkte jag och Torun och köpte mat och så åt vi hos Krille. Åkte ner igen och så. 


Klockan kvart över fyra skulle jag rida Chamme på en lektion. Han var superfin och jätteduktig verkligen i början. I slutet var han lite trött på mig bara så då ville han inte gärna hoppa rätt. Sen gjorde han det och då avslutade vi. Jag fick någon bild på honom iaf :D 
Fin Chamme! <3

Senare skulle Anna rida Mache igen, men tiden sprang ifrån oss så vi fick ta det efter deras ridlektion. Jag red henne först lite och gjorde lite skänkelvikningar och så, sen kom Anna och vi bytade så hon red istället. Det gick bra och hon var duktig! Mache fattade fel galopp två gången i vänstervarvet men det är hennes svåra så det är inte lätt att få henne att fatta rätt. Men det gick bra sen igen! Sen hoppade jag upp igenom och red igenom galoppen också lite jag med, så jag iaf fick känna lite på henne innan jag åker. Hon är världens finaste häst! <3 

Lite senare, när allt var färdigt och så, så blev jag nästan lite tårögd när vi skulle säga hejdå. Mitt andra hem nästan varje dag i mer än fyra år och nu ska jag inte dit på tre veckor! :o Det blev iaf kramkalas och allt var himla trevligt. Det känns bra att åka hemifrån nu. 
Men jag kommer inte ha igång internetet på telefonen alls när jag är där, eftersom det kostar. Däremot kommer jag kunna smsa, dock inte mycket, vet inte om det kommer kosta något. Så förövrigt, jag kanske uppdaterar precis innan jag lämnar landet men annars uppdaterar jag efter tre veckor. En STOR uppdatering då, jag kommer fota massor och självklart visa allt jag kan :D 
Annars, ha det för jävla bra! Imorgon åker jag till Tyskland, peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0