Igår

Igår red jag Mache. Tillsammans med Torun, som red Fashion. Och jag blev så himla glad över min lilla prinsessa! Jag gick rakt fram till pallen, ställde mig på den, satte foten i stigbygeln och svingade mig upp henne, alltihop utan att hålla i tyglen mer än längst ut. Och hon stod blickstilla! :'D Hon gick inte framåt förrän jag hade båda stigbyglarna i och gav henne signal till att gå framåt. Allt arbete börjar visa sig :)) Tålamod! 
Ridpasset gick bra, hon var väldigt lugnt och fin och jag red med musik i fickan, One Direction och Justin Bieber, kanske därför hon var lugn ;) Hon sög iaf i bettet idag, utan att glappa, och var allmänt fin :) 
Efter det kom Malin och vi åkte till Helsingborg och Hööks. Jag fick tag i mitt schabrak och blev väldigt nöjd! Dessutom hittade jag en tävlingsskjorta som jag faktiskt tyckte om! Och den var dessutom på rea, halva priset. Så den tog jag med mig hem också! ;) 
På hemvägen åkte vi också in om City Gross. De hade världens finaste spö som hade varit pricken över I:et i vår nya tävlingsoutfit. Men jag hade inte mer än 15 kronor kvar och det kostade 65 :( det var iaf ett hoppspö, som var guldglittrigt ;) 
Väl hemma red jag Cindy med, hon var duktig. Red henne i låg form bara idag. Det behöver de också :) 
Efter det åkte jag hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0