Dagens vill-ha!

Ett par av mina ridbyxor köpte jag för typ två år sen för 300 kr. De börjar gå lite sönder nu, så ett par nya ridbyxor hade inte suttit fel! Speciellt inte nu när jag ska till Tyskland.

Dessa ridbyxorna är riktigt ursnygga, enligt mig! De finns på Hööks, kostar 699 kr. Jag klämde och kände på dem igår och materialet är som JW byxorna, samt att skoningen är som den jag har på mina söndriga! Det bästa på dem är att där inte är kardborre längst ner utan bara tyg! Så himla smidigt och skönt att slippa kardborren :)) 
Däremot skulle jag aldrig få för mig att slänga mina nuvarande ridbyxor. Hellre försöka laga dem istället, för skönare ridbyxor får man leta efter! Det är ändå ett par Roping, helskodda med fickor och Swarowskipärlor formade i en krona på ena fickan. Och det fick jag för 300 kr! Bra köp ;) 
Men ett par nya hade inte suttit fel! Bara att spara antar jag! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0