Vaccination

Japp! Ma Cherie blev vaccinerad i måndags så hon har fått vila i två dagar nu. Ska vila tills på torsdag sen ska jag börja trava igång henne igen. Men jag måste bara fråga, vågar man sitta barbacka på henne nu bara och skritta? Jag får juh sådana extrema smärtor i höfterna av att gå, jag gick med henne idag och bara efter en kvart fick jag ont :/ Så jag tänkte prova, men jag börjar som från början, jag hänger på henne först och känns det som att hon är lugn så kan jag hoppa upp :) Lika bra att börja i tid :)

Jag red på skolan i måndags. Det gick väl halvbra, Gunni var lite stel och samtidigt pigg som fan så han sparkade i galoppen lite ordentligt :P och hoppade med bakdelen i varje steg :) Men det gick väl halvbra, han började lektionen med en konstig hosta som senare försvann och hade sen låg temp :S Men det var tydligen ingen fara :)

Imorgon ska vi rida igen, så det kan bli intressant :)

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0