Sjuk :(

Ja som rubriken lyder så är jag sjuk. Och det är så tråkigt! Jag trodde aldrig att jag skulle säga det, men jag vill till skolan :O Kanske är det för att man går på en skola man trivs på nu istället för det jag gick på innan :)

Jag har iaf inte haft så mycket tid, i helgen var jag i ett internerfritt område och igår var jag i skolan till 12, då jag blev tvungen att åka hem pga sjuka :( När jag sen kom hem så mådde jag så dåligt så jag gick och la mig i sängen och sen låg jag där hela eftermiddagen kvällen. Huvudvärken steg och steg och jag kände bara hur det pulserade i hjärnan av det. Förkylningen gjorde det juh inte bättre eftersomjag knappt kunde andas.
Efter många rinnande ögon och tårar så lyckades jag tillslut somna, med huvudvärken.

Men idag känner jag mig redan bättre, huvudvärken har delvis försvunnit och det som finns kvar är förmodligen av förkylningen eftersom jag är svullen i bihålorna, då får man alltid ont. Är jag bättre ikväll blir det skolan imorgon men isf ingen ridning. Bättre att jag blir frisk till hoppträningen på torsdag :) För det kommer juh vara för Micke Nolin och det vill man inte missa juh ;)

Men nu har jag äntligen iaf fixat bilderna på Ma Cherie från i torsdags, men det är väl bättre sent än aldrig? ;) Och eftersom att bilderna tar en stund att ladda upp så kommer jag lägga dem i ett eget inlägg :)

Så nu ska jag försöka bli frisk!

Vi hörs :)

/ Linnea

Kommentarer
Postat av: Roy

2011-09-06 @ 13:31:10
Postat av: Anonym

De e inte alls konstigt, blir likadant varje gång man byter skola eller arb.plats. Man möter en massa nya basselusker som gärna vill göra en sjuk :( Slår aldrig fel efter ett par veckor.....

2011-09-06 @ 13:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0